ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه تعرفه حمل بار مشهد به زاهدان
نوشته شده توسط : نتسان

ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه تعرفه حمل بار مشهد به زاهدان

مجموعه عظیم و بزرگ باربری مشهد به سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان و سایر شهرهای این استان در بین تمام شرکت های حمل و نقل بار شهری و بین شهری ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه را در تمام سال های فعالیت خود برای سرویس هایش در نظر گرفته است بنابراین بدون دغدغه و نگرانی شما می توانید هر نوع ماشین را جهت جابجایی کالا و اسباب کشی و اثاث کشی درخواست کنید.

ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار از مشهد به زاهدان تخصص باربری مشهد می باشد باربری مشهد به زاهدان در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز شروع به کار تمام تلاش خود را در کاهش هزینه های جابجایی کالا و اثاث کشی به کار گرفت و امروز ما مفتخر هستیم که بگوییم باربری مشهد لقب ارزانترین باربری را برای تمام مسیرهای شهری و بین شهری از آن خود نموده است.

با وجود ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه بار مشهد به زاهدان این شرکت توانسته است با به کارگیری تنوع بسیار گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین از جمله خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ حداکثر رضایت مشتریان خود را برآورده نماید چرا که این موضوع بارها و بارها از سوی مشتریان به مجموعه باربری مشهد گزارش شده ساست.

از جمله افتخارات دیگر باربری مشهد به زاهدان در کنار ارائه ارزانترین قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه خدمات جانبی نیز می باشد که از آن جمله می توان به بسته بندی اصولی و حرفه ای اثاثیه اشاره نمود همچنین حمل بارهای سنگین مانند گاو صندوق میزهای نهاری خوری بزرگ و یخچال ساید نیر تخصص این مجموعه می باشد و همچنین اگر کالا و اثاثیه حساس الکترونیکی و پزشکی دارید این مجموعه با افتخار در خدمت شما خواهد بود.

ارزانترین باربری مشهد به زاهدان: زاهِدانْ یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در منطقهٔ سیستان قرار دارد. نام پیشین شهر «دزدآب» بوده که در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغییر یافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی می‌شود. آب و هوای زاهدان در بیشتر روزهای سال گرم و خشک است. شب‌های تابستان آب و هوای این شهر رو به سردی می‌گراید. آب آشامیدنی زاهدان لوله‌کشی آب شیرین است و از طریق انتقال آب از شهرستان زابل تأمین می‌گردد. زاهدان به جهت مرزی بودن، از موقعیت استراتژیک جغرافیایی و تجاری و نظامی و شرایط خاص برخوردار است؛ به گونه‌ای که از یک‌سو راه‌آهن پاکستان که از مرز میرجاوه وارد ایران می‌شود و از سوی دیگر راه‌آهن سراسری ایران به این شهر منتهی می‌شود؛ و از سوی دیگر در نزدیکی به میل سه جانبهٔ ایران و پاکستان و افغانستان قرار دارد.

ارزانترین باربری مشهد به زابل: زابُل، مرکز شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در درازنای ۲۰۷ کیلومتری اپاختر شهر زاهدان و در گذرگاه پیونددهنده مشهد به چابهار جای دارد. شهر زابل از کف دریا ۴۸۰ متر بلندا دارد و در سرشماری سال ۱۳۹۵، ۱۳۴٬۹۵۰ تن امار مردم داشته است.

ارزانترین باربری مشهد به ایرانشهر: ایرانشهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان است که نام پیشین آن پهره بوده‌است. این شهر در مرکز بلوچستان ایران قرار دارد.

ارزانترین باربری مشهد به چابهار: چابَهار یکی از شهرهای جنوب خاوری بلوچستان ایران و تنها بندر اقیانوسی کشور است که در کرانهٔ دریای مَکُّران و اقیانوس هند قرار دارد. اسکله آن قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران به شمار میرود. بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، که نزدیک‌ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه به آب‌های آزاد است از اهمیت فراوانی برخوردار است و سازندگی و سرمایه‌گذاری فراوانی در آن صورت می‌گیرد؛ از جمله ساخت اسکله و افزایش گنجایش بارگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما و ساخت راه‌آهن به سوی آسیای میانه و احداث فرودگاه بین‌المللی این بندر یکی از مهم‌ترین چهارراه‌های کریدور شمال-جنوب بازرگانی جهانی است.

ارزانترین باربری مشهد به سراوان: سَراوان(Saravan) از شهرهای استان سیستان و بلوچستان و مرکز شهرستان سراوان است. محل کنونی شهر سراوان تا پیش از سال ۱۳۰۵ خورشیدی روستایی بوده به نام شستون.

ارزانترین باربری مشهد به خاش: خاش مرکز شهرستان خاش،شهری در بخش مرکزی شهرستان خاش از توابع استان سیستان و بلوچستان در ایران است.این شهر در محدوده سرحد بلوچستان قرار گرفته‌است.

ارزانترین باربری مشهد به کنارک: شهر کُنارک یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در شهرستان کنارک است.

ارزانترین باربری مشهد به جالق: جالق (به بلوچی: جالک) شهری در بخش جالق شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان ایران است.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار از مشهد به سیستان و بلوچستان،باربری مشهد به سیستان و بلوچستان،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: